04.04.2013 | Общество

Анджелина Джоли стала жертвой хакеров

Список звёзд, пострадавших от действий хакеров, пополнился несколькими громкими именами. На этот раз жертвами атаки компьютерных взломщиков стали Анджелина Джоли, Роберт Де Ниро и Леди Гага.

На этой неделе в интернете появилась конфиденциальная информация об этих и других знаменитостях — их номера социального страхования, кредитные оценки, информация о выплатах по ипотеке, адреса, телефоны и так далее. ФБР приступило к расследованию дела.

Как сообщает TMZ, разглашение личных данных Джоли и Де Ниро — дело рук тех же «звёздных хакеров», от чьих действий уже пострадали Мэл Гибсон, Бритни Спирс, Эштон Кучер и Арнольд Шварценеггер. Предыдущий сайт, на котором выкладывалась незаконно добытая информация, был удалён его владельцами, но теперь в интернете возник новый, с доменным расширением .re. Сервер расположен на французском острове Реюньон в Индийском океане, к востоку от Мадагаскара.

Если хакеров удастся поймать, им грозит суровое наказание. Недавно 36-летний Кристофер Чейни, взломавший личную почту актрисы Скарлетт Йоханссон, был приговорён к десяти годам лишения свободы.

По публикациям UkrNet

04.04.2013 | Чрезвычайное происшествие

В столице Филиппин произошло землетрясение

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...