04.04.2013 | Чрезвычайное происшествие
В столице Филиппин произошло землетрясение
В столице Филиппин, городе Манила, 4 апреля произошло землетрясение. Об этом сообщает AFP со ссылкой на правительство страны. Информации о пострадавших или повреждениях не поступало.
По данным Геологической службы США, землетрясение магнитудой 5,3 произошло в 10:27 по местному времени.
Очаг подземных толчков залегал на глубине 38 километров. Эпицентр землетрясения находился в 158 километрах к северовостоку от столицы.
Филиппинские острова находятся в зоне Тихоокеанского вулканического огненного кольца — региона, отличающегося повышенной сейсмической и вулканической активностью. Архипелаг расположен на стыке двух литосферных плит, и их столкновения регулярно приводят к землетрясениям.
ЛентаРу
04.04.2013 | Технологии
04.04.2013 | Общество
04.04.2013 | Авто
04.04.2013 | Медицина
Повседневные раздражители сильно вредят психике человека – исследование
04.04.2013 | Спорт
Обвиняемый в убийстве бегун Писториус намерен возобновить тренировки
04.04.2013 | Технологии
05.09.2025.
«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу


«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.
Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.
Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.
Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.
читати повністю