07.05.2012 | Чрезвычайное происшествие

От наводнения в Бразилии пострадали более 70 тысяч семей

В крупном бразильском штате Амазонас в результате разлива рек, вызванного не прекращающимися с марта проливными дождями, пострадали около 74 тысяч семей.

Несмотря на то, что в настоящее время уровень воды постепенно стал снижаться, некоторые населенные пункты практически полностью ушли под воду. Некоторые селения, жители которого занимались сельским хозяйством, полностью потеряли выращенный урожай, передает ИТАР-ТАСС. Сильно ухудшилась ситуация в области здравоохранения: в результате плохих санитарных условий постоянно растет число заболевших. Власти 32-х городов, затронутых стихией, вынуждены были обратиться за помощью к правительству.

Органы местного самоуправления стараются оказывать пострадавшим посильную помощь. В частности, они распределяют предметы первой необходимости. Глава провинции Амазонас Омар Азиз заявил, что 50 тысяч пострадавших семей получат финансовую помощь в размере около 200 долларов.

Источник — "Вести.Ru"

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...