07.05.2012 | Политика
Путин вступил в должность президента России
Владимир Путин официально вступил в должность президента России. На церемонии инаугурации в Кремле он принес присягу, после чего председатель Конституционного суда Валерий Зорькин объявил Путина президентом.
Перед присягой Путина выступил Дмитрий Медведев. Он заявил, что "последовательность государственного курса - это необходимое условие для движения России вперед". Путин в своем выступлении признал заслуги Медведева. "Его президентство обеспечило преемственность и устойчивость развития страны", - сказал Путин.
Как ранее сообщила пресс-служба Кремля, на церемонию инаугурации приглашены около трех тысяч человек - в том числе члены правительства, депутаты Госдумы, члены Совета Федерации, дипломаты и общественные деятели.
Сторонники оппозиции в день инаугурации Путина пытались устроить протестные акции в центре Москвы. Полиция разогнала протестующих, которые пытались собраться около Манежной площади и на Никитском бульваре.
Источник —
07.05.2012 | Курьез
Звезда Twitter: 80.000 друзей к 80-летию – пенсионерке помогают Риханна и Джей Ло
07.05.2012 | Спорт
07.05.2012 | Политика
07.05.2012 | Наука
07.05.2012 | Общество
07.05.2012 | Медицина
05.09.2025.
«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу


«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.
Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.
Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.
Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.
читати повністю