07.05.2012 | Спорт

"Ювентус" гарантировал себе звание чемпиона Италии

По итогам предпоследнего тура чемпионата Италии по футболу "Ювентус" гарантировал себе звание чемпиона, сообщается на сайте Союза европейских футбольных ассоциаций (УЕФА).

В воскресенье туринский клуб в гостевом матче обыграл "Кальяри" со счетом 2:0, а "Милан" проиграл "Интеру" 2:4. В матче "Ювентус" - "Кальяри" на 6-й минуте гол забил Мирко Вучинич, а во втором тайме Микеле Канини закатил автогол. В миланском дерби хет-трик оформил футболист "Интера" Диего Милито и еще один гол забил Майкон, а у "Милана" дублем отличился Златан Ибрагимович.

Таким образом, после 37-го тура "Ювентус" опережает "Милан" на четыре очка. "Мы ни разу не уступили в 37 матчах и надеемся завершить без поражений весь сезон - это будет исторический результат", - заявил главный тренер "Ювентуса" Антонио Конте.

Это первая за девять лет победа "Ювентуса" в национальном чемпионате и 28-й чемпионский титул в истории клуба.

Источник — Лента.Ру

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...