13.04.2014 | Шоу-бизнес

Дженнифер Лопес удостоилась награды за вклад в развитие гей-культуры

Американская поп-звезда Дженифер Лопес на 25-й ежегодной церемонии «GLAAD Media Award» удостоилась награды за вклад в продвижение равных прав сексуальных меньшинств.

GLAAD Media Awards — церемония, которая посвящена людям, оказавшим наиболее заметное влияние на развитие гей-культуры, а также средствам массовой информации, фильмам, сериалам и программам, способствующим укреплению положительного имиджа сексуальных меньшинств.

Помимо того, что актриса активно защищает права геев, Дженифер Лопес выступает как исполнительный продюсер сериала «Дни нашей жизни», который рассказывает историю лесбийской пары, воспитывающей своих детей. Другой сериал, который продюссирует Лопез — «Фостеры» — получил награду как выдающийся драматический сериал.

Среди призеров церемонии, состоявшейся 12 апреля в отеле «Беверли Хилтон», оказались комиксы «Молодые мстители», документальные фильмы «Жених» и «Зови меня Качу».

Предыдущими лауреатами этой премии были Вупи Голдберг, Элизабет Тейлор, Антонио Бандерас, Шарлиз Терон и Дрю Бэрримор.

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...