13.04.2014 | Экономика

За неделю Крым покинули более 50 крупных брендов, — ассоциация ритейлеров Украины

За неделю работу в Крыму приостановили, как минимум, пять крупных ритейлеров, оставив жителей полуострова без, как минимум, 50 брендов.

Об этом говорится в сообщении Ассоциации ритейлеров Украины, передает Вlack Sea News.

Так, крупнейший в мире продавец одежды — испанская группа Inditex, не открыла свои магазины в двух симферопольских торговых центрах. Первых покупателей магазины Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Massimo Dutti и Oysho (бренды Inditex) должны были принять еще в феврале-марте, но сначала открытие было отложено, а затем появилась информация о том, что ритейлер замораживает крымские проекты.

В середине недели стало известно, что крупнейший продавец обуви в Украине — группа компаний MTI (сети Интертоп и Plato) закрыла все пять крымских магазинов. Компанию им составили ресторанная сеть «СушиЯ.

Ранее работу на полуострове приостановил McDonald's, закрыв все три ресторана фаст-фуда, напоминает Вlack Sea News.

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...