13.04.2014 | Город
Стоимость аренды квартир в Бруклине достигла рекордной высоты
Стоимость жилья в Нью-Йорке продолжает дорожать. В самом густонаселенном боро города — Бруклине цены на аренду квартир достигли рекордной высоты, пишет Bloomberg.
Средняя стоимость аренды в Бруклине сейчас составляет 2,9 тысяч долларов, что на 13% выше, чем годом ранее. Более того, это самый высокий показатель с января 2008 года, когда компании Miller Samuel Inc и Douglas Elliman Real Estate начали собирать соответствующую статистику. Число договоров аренды увеличилось за год с 311 до 854.
Такой всплеск эксперты связывают с повышением спроса на жилье в Нью-Йорке в целом. Цены в марте выросли на все категории квартир, но больше всего — на 27% — на апартаменты с тремя и более спальными комнатами.
«ГазетаРу»
13.04.2014 | Международные отношения
Международный авторитет России растерзан в клочья, — генсек НАТО
13.04.2014 | Экономика
13.04.2014 | Скандал
13.04.2014 | Чрезвычайное происшествие
Антитеррористическая операция в Славянске: убитые и раненые с обеих сторон
13.04.2014 | Скандал
13.04.2014 | Общество
Дочь Мурси заявила, что в Каире судят не ее отца, а его двойника, — СМИ
05.09.2025.
«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу


«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.
Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.
Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.
Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.
читати повністю