26.11.2013 | Криминал
В результате резни в техасском госпитале погибла медсестра
В результате резни в госпитале в Техасе погибла медсестра и пострадали четыре человека. Об этом во вторник, 26 ноября сообщает Fox News со ссылкой на полицию.
Инцидент произошел в хирургическом отделении медицинского центра Good Shepherd в городе Лонгвью на востоке Техаса. Мужчина, имя которого не называется, зарезал ножом находившуюся в отделении медсестру. Также он ранил еще одного сотрудника госпиталя и трех посетителей. Один из посетителей находится в критическом состоянии.
Полиция, прибывшая на место происшествия, задержала нападавшего. Как пишет The Washington Post, он не получил ранений. О мотивах его поступка пока ничего не сообщается.
ЛентаРу
26.11.2013 | Наука
26.11.2013 | Авто
26.11.2013 | Общество
26.11.2013 | Авто
26.11.2013 | Курьез
26.11.2013 | Наука
Химики создали синтетические антитела для укрепления иммунитета
05.09.2025.
«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу


«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.
Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.
Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.
Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.
читати повністю