19.07.2013 | Авто

Дебют нового Chevrolet Cruze отложили на год

Концерн General Motors принял решение отложить выпуск семейства Chevrolet Cruze нового поколения на год. Вместо запланированной прежде осени следующего года выпуск модели начнется в декабре 2015 года.

Об этом со ссылкой на собственные источники сообщает агентство Reuters.

Дополнительный год в General Motors хотят потратить на доработку «Круза» нового поколения, чтобы избежать проблем, которые возникли в отношении Chevrolet Malibu: представленная в 2011 году на автосалоне в Шанхае модель не обеспечила ожидаемого уровня спроса и будет обновлена осенью. Помимо этого, американский автопроизводитель намерен продать больше «Крузов» текущего поколения, так как они продолжают пользоваться спросом.

Ранее сообщалось, что Chevrolet Cruze следующего поколения построят на новой глобальной платформе концерна General Motors, которая носит индекс D2XX. На шасси, сочетающем в себе элементы платформ Delta II и Theta, к 2018 году будут выпускаться в общей сложности два с половиной миллиона машин американского автопроизводителя.

ЛентаРу

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...