19.07.2013 | Скандал

В Дубае изнасилованную норвежку посадили "за добрачный секс"

В ОАЭ вынесен скандальный приговор гражданке Норвегии. 25-летнюю девушку, приехавшую в Дубай в командировку, признали виновной в блуде.

Поводом для осуждения стало заявление самой европейки, которая пожаловалась в полицию на изнасилование. В ведомстве же посчитали, что девушка вступила в сексуальные отношения добровольно, а потому по законам ислама является преступницей. Ей инкриминировали не только добрачный секс, но также употребление алкоголя и лжесвидетельство. У незамужней "блудницы" отобрали документы. Суд отправил норвежку за решетку на 16 месяцев.

Несколько дней после своего ареста (в марте) иностранка даже не могла воспользоваться телефоном. Впоследствии родственники обвиняемой через норвежское консульство добились изменения меры пресечения на домашний арест.

Возможно, девушке придется провести в местной тюрьме весь срок заключения, так как у арабского королевства нет с Норвегией договора об обмене преступниками.

Осужденная пытается обжаловать приговор. Он выглядит возмутительным еще и потому, что насильник получил "за добрачный секс" меньшее наказание – 13 месяцев лишения свободы.

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...