19.07.2013 | Технологии
Samsung сделает смартфон Galaxy S4 мощнее
Корейская компания Samsung Electronics ведет работу над еще одной разновидностью флагманского смартфона Galaxy S4.
Новая версия будет еще более мощной с аппаратной точки зрения и сможет поддерживать передовые сети стандарта LTE-Advanced, сообщает со ссылкой на свои источники в Samsung издание Antutu Labs.
С учетом того, что новый аппарат обещает быть еще более дорогим, а сети LTE-Advanced пока работают только в паре стран, можно предположить, что продажи мощной версии S4 будут лимитированными.
Новый смартфон получит технический номер I9506 и будет работать на базе процессора Qualcomm Snapdragon 800 с частотой 2,3 гигагерца, а также операционной системы Android 4.2.2 Jelly Bean.
Напомним, что оригинальная версия Galaxy S4 работает на базе Snapdragon 600 с частотой 1,9 гигагерца и с поддержкой 4G LTE.
19.07.2013 | Это любопытно
19.07.2013 | Медицина
19.07.2013 | Общество
19.07.2013 | Это любопытно
19.07.2013 | Наука
19.07.2013 | Курьез
05.09.2025.
«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу


«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.
Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.
Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.
Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.
читати повністю