24.12.2012 | Медицина

Люди на самом деле толще, чем им кажется, – исследование

Исследователи выяснили, что на самом деле все люди полнее, чем они думают, а женщин это касается в большей степени.

Оказывается, женщины считают себя в среднем на 2,5 кг легче, чем на самом деле. А достигнув 40-летнего возраста, дамы и вовсе становятся оптимистками, убеждая себя, что весят на 3 кг меньше реального. Мужчины недооценивают свой вес на более скромный показатель в 1,5 кг.

К таким выводам пришли в Британской организации здравоохранения, проведя опрос среди 9 тыс. жителей Великобритании. Психологи поясняют: люди пытаются себя убедить, что они не так-то далеко ушли от желаемого веса.

Примечательно, что подобное наблюдается и в отношении к детям. Родители смотрят на любимое чадо и не видят, что малыш уже вошел в стадию ожирения.

Исследование проходило довольно просто: участников спрашивали, сколько они весят (по собственному мнению), а затем ставили на весы. Так и обнаружилось, что люди склонны преуменьшать вес, причем непреднамеренно, а потому, что это психологически удобнее, чем признать проблему.

Источник – «Раут».

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...