24.12.2012 | Политика

Андрей Макаревич: «Уровень нравственности в России упал ниже плинтуса»

Музыкант Андрей Макаревич написал президенту России Владимиру Путину письмо, где пишет о резонансном «законе Яковлева» и призывает не допустить запрета усыновления российских детей американцами.

«Я обращаюсь к Вам, не как к президенту, а как к человеку, вырастившему своих детей. Да, неприятно, когда твою страну пытаются унизить. Да, стыдно, что страна эта сегодня не в состоянии решить проблему детей-сирот. Но Вы прекрасно знаете, что, согласно договору, американцы могли усыновлять только тех детей, которых отказывались усыновлять наши граждане. И знаете, почему: речь идет о детях с тяжёлыми наследственными недугами (я сомневаюсь, что об этом знает то подавляющее большинство россиян, которые, как вы сказали, поддерживают думский закон). Этих детей наша страна сегодня вылечить не в состоянии. Америка – может. Дума практически лишает этих детей права на жизнь. Детские жизни – недопустимая карта в политических играх», — пишет лидер группы «Машина времени».

«Владимир Владимирович, сотни больных детей благодаря этому закону, скорее всего, умрут. Их смерти лягут тяжким грехом на души депутатов, проголосовавших «за» (если у них ещё остались души). И на Вашу душу, Владимир Владимирович. Уровень нравственности в нашей стране упал ниже плинтуса. Пожалуйста, не опускайте его ещё ниже», — заключает музыкант.

Напомним: Государственная дума приняла в окончательном чтении «закон Яковлева», запретив тем самым усыновлять российских детей гражданам США и других стран, которые примут акты, аналогичные «закону Магнитского».

Источник – «Газета.ру».

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...