15.10.2012 | Чрезвычайное происшествие

Индонезийский летчик при посадке перепутал аэропорты

Летчик индонезийского пассажирского самолета отстранен от полетов за то, что по ошибке приземлился не в том аэропорту. Об этом сообщает информационное агентство "Росбалт".

Самолет авиакомпании Sriwijaya Air, на борту которого находились около ста пассажиров, вылетел в субботу из города Медан в северной Суматре. Воздушное судно должно было произвести посадку в аэропорту города Паданг, но по непонятным причинам командир перепутал взлетно-посадочные полосы и приземлился на военной авиабазе в двенадцати километрах от места назначения.

Министерство транспорта Индонезии заявило, что расследует все обстоятельства происшествия, передает ВВС.

Ранее сообщалось, что пилот скандинавской авиакомпании SAS уснул за штурвалом во время полета из Копенгагена в Стокгольм. По словам летчика, он, выполняя перелет из датской столицы в шведскую, пытался бороться с сонливостью. Мужчина рассказал, что не сумел выспаться перед рейсом — он спал всего несколько часов, а полет из Копенгагена стал для него уже четвертым за день. Когда помощник пилота покинул кабину, чтобы сходить в туалет, командир экипажа уснул. Пока он спал, самолет находился в режиме автопилота, и ничто не угрожало безопасности полета. Однако второй пилот долго не мог войти в кабину, поскольку дверь захлопнулась, а командир не слышал стука.

Источник — ИА "Росбалт"

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...