15.10.2012 | Технологии
Mercedes-Benz готовит "мини-Гелендваген"
В Mercedes-Benz не только не собираются прекращать выпуск классического полноприводника G-class. По слухам, у него появится еще и "младший брат", который должен будет стать прямым конкурентом Land Rover Defender.
Выход новинки на рынок запланирован на 2015 год.
Для разработки компактного внедорожника в Mercedes собираются использовать ту же самую платформу, что и для выпуска компактного кроссовера, то есть базу хэтчбека A-class. Как именно архитектуру MFA адаптируют под новые задачи, пока неизвестно, но журнал Car сообщает, что у будущего внедорожника базовой версией станет модификация с передним приводом. Полный же привод будет реализован с помощью многодисковой муфты Haldex с электронным управлением.
Помимо платформы, семейство A-class поделится с внедорожником (ожидается, что его именем станет аббревиатура GLG) и гаммой силовых агрегатов. В нее войдут два бензиновых мотора – 1,6-литровый (122 л.с.) и двухлитровый (156 л.с.), а также четыре дизеля мощностью от 109 до 204 л.с. Не исключено и появление "заряженной" 350-сильной модификации от ателье AMG. В качестве трансмиссии в Mercedes собираются использовать собственный "автомат" 7G-tronic.
По сведениям портала Car, основное, что будет роднить "мини-G" со "старшим братом" - это дизайн, который планируется выполнить в том же угловатом стиле. Возможно, если в руководстве Daimler сочтут проект рентабельным, на рынок Mercedes-Benz GLG выйдет в 2015 году.
Источник —
15.10.2012 | Общество
15.10.2012 | Наука
15.10.2012 | Технологии
Концерн Volkswagen запустит бренд для дешевых машин в 2015 году
15.10.2012 | Общество
15.10.2012 | Чрезвычайное происшествие
15.10.2012 | Медицина
Ученые выяснили, почему вино хорошо к стейку, а пирожное – к чаю
05.09.2025.
«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу


«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.
Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.
Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.
Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.
читати повністю