15.10.2012 | Технологии

Suzuki покажет в Австралии очередной Swift Sport

Очередную вариацию на тему "хот-хэтча" Swift Sport компания Suzuki покажет на автомобильной выставке в Сиднее. Японцы уже демонстрировали готовый к производству хэтчбек и даже продают его в Европе.

В Австралии же покажут личную точку зрения на модель главного инженера Наоюки Такеучи.

Известно, что главный инженер Suzuki снабдил свою разработку развитым аэродинамическим обвесом со встроенными светодиодами, броскими накладками на пороги, двухцветными колесными дисками марки OZ, а также большим антикрылом.

Кроме того, хэтчбек получил мощные тормозные механизмы и спортивные передние кресла. Как именно модифицирована силовая установка Suzuki Swift Sport и модернизирована ли вообще, не сообщается. Неизвестны также и перспективы этой разработки.

Между тем, в Европе уже продается хэтчбек, который именно так и называется – Suzuki Swift Sport. Он оснащается 136-сильным 1,6-литровым бензиновым мотором и 6-ступенчатой механической КПП. До 100 км/ч такой "Свифт" ускоряется за 8,7 секунды. Кроме форсированного мотора, он оснащается спортивной подвеской, 17-дюймовыми колесами и перенастроенным рулевым управлением. Стоит Swift Sport несколько дороже, чем прочие модификации – к примеру, в Великобритании его стоимость на 300 фунтов стерлингов превышает цену Swift с двигателем 1,3 л в топовом оснащении.

Источник — Вести.Ru

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...