05.10.2014 | Общество

СМИ: очередной «Октоберфест» завершился без рекордов

Традиционный праздник пива «Октоберфест» завершился в Мюнхене. В нынешнем году, в отличие от предыдущих, новые рекорды установлены не были.

Как сообщает DW со ссылкой на агентство dpa, на пивном празднике побывали 6,3 миллиона посетителей. Они выпили 6,5 миллионов литров пива. На Терезином лугу побывало меньше гостей, чем прежде. Это объясняется тем, что погода, особенно в первые дни праздника, была ненастной.

Итоги «Октоберфеста» подвела и полиция. Так, травмы, главным образом легкие, получили около 8 тыс. посетителей. Около 600 любителей ячменного напитка оказались в состоянии алкогольного отравления и были доставлены в медучреждения.

В этом году максимальная цена литра пива превысила 10 евро.

Рекорд по посещаемости пивного фестиваля был установлен в 1985 году, тогда мероприятие посетили 7,1 млн. человек, выпив примерно столько же пива в литровом эквиваленте.

ИА "Росбалт"

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...