05.10.2014 | Спорт

Титулованный пловец заявил, что на время уходит из спорта

Восемнадцатикратный чемпион по плаванию американец Майкл Фелпс заявил, что на время уходит из спорта. Об этом он написал в своем Twitter.

Решение спортсмена связано с недавним скандалом. Фелпс был арестован за вождение в нетрезвом виде. Позже легендарный пловец принес свои извинения, но в итоге решил на время уйти из плавания.

«Я собираюсь взять паузу, потому что мне нужно немного времени на то, чтобы принять участие в программе, которая поможет мне лучше понять себя. Плавание является важной частью моей жизни, но сейчас мне нужно сосредоточить внимание на себе как на личности. Я должен проделать необходимую работу, чтобы узнать что-то новое и в будущем принимать более взвешенные решения», — написал Фелпс в своем официальном твиттере.

«ГазетаРу»

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...