05.10.2014 | Общество

Протестующие в Гонконге согласились убрать часть баррикад

Демонстранты в Гонконге, выступающие за демократизацию выборов, согласились разобрать часть баррикад, блокирующих вход в здание правительства, передает Associated Press.

На кадрах, показанных местным телевидением, видно, как представитель протестующих пожимает руку офицеру полиции и стороны приступают к разбору некоторых заграждений. При этом, как отмечает агентство, пока не ясно, сколько участников акции покинут территорию у здания администрации. Возможно, демонстранты просто перегруппируются в другой части города.

В воскресенье, 5 октября, участникам массовой акции протеста был выдвинут ультиматум. Глава правительства административного района Лян Чжэньин потребовал прекратить демонстрацию к понедельнику. В случае отказа протестующих уйти он пообещал, что полиция примет все необходимые меры для восстановления общественного порядка.

Демонстрация в Гонконге началась 26 сентября. Тогда на улицы города вышли около 80 тысяч человек с требованием самостоятельно избирать местную власть. Пекин согласился пойти на уступки и пообещал, что Гонконг получит такую возможность в 2017 году. Однако правительство выдвинуло условие, что все кандидаты, за которых жители Гонконга смогут отдать свои голоса, будут предварительно одобрены выборщиками из Китая. В Гонконге с такими условиями не согласны, требуя полной демократизации голосования.

ЛентаРу

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...