25.09.2014 | Чрезвычайная ситуация

Генсек ООН насчитал наибольшее число беженцев за последние 70 лет

Генеральный секретарь ООН Пан Ги Мун назвал сопоставимым число беженцев в мире на сегодняшний день с ситуацией после Второй мировой войны, сообщает РИА Новости.

Об этом он заявил на открытии «министерской недели» 69-й сессии Генеральной Ассамблеи ООН.

По его словам, ООН ранее не получала такого количества обращений за срочной помощью, продовольствием и другими жизненно необходимыми средствами. «Никогда прежде, со времен Второй мировой войны, не было такого количества беженцев, перемещенных лиц и людей, ищущих убежище», — подчеркнул он.

Согласно отчету ООН за 2013 год, который был опубликован в июне 2014-го, число беженцев в мире достигло 51,2 миллиона человек. В докладе подчеркивается, что эта цифра сопоставима с населением таких стран, как Испания, Северная Корея или ЮАР.

В отчете организации также отмечается, что гуманитарного решения этой проблемы не существует — необходимо политическое решение, которое должно быть направлено на урегулирование существующих конфликтов.

ЛентаРу

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...