25.12.2009 | Политика

Віктор Ющенко офіційно сплатив за телеагітацію понад 22 мільйони гривень

Офіційні дані про надходження коштів на поточний рахунок виборчого фонду кандидата на посаду Президента, діючого голови держави Віктора Ющенка та їх використання оприлюднено на сайті «Наш вибір».

Згідно з таблицею витрат, В. Ющенко офіційно витратив на проплату ефірного часу на телебаченні 22 223 394, 36 грн.; на радіо — 12 160, 88 грн.; площ у друкованих ЗМІ — 143 795, 83 грн. Зовнішні носії та урочистості обішлися кандидатові у 646 981, 08 грн. А от виготовлення рекламних щитів коштувало 8 994 174, 37 грн (у цю цифру включено і ціни за оренду поверхонь).

Експерти проекту «Виборчий тендер 2010: усвідомленість вибору, прозорість учасників, відповідальність переможця» звертають увагу, що кандидат на пост Президента України Віктор Ющенко оприлюднив тільки суми та напрями витрат і не оприлюднив джерела формування свого виборчого фонду.

Оприлюднити дані свого передвиборчого фонду, щоправда, після виборів, обіцяла і кандидат на пост Президента України Юлія Тимошенко.

«Телекритика»

Оцифровка пленки
Реклама альбомов 300