11.12.2013 | Политика

Северная Корея начала распродавать золотой запас

Северная Корея начала распродавать свои запасы. Об этом 11 декабря сообщило южнокорейское агентство «Ренхап» со ссылкой на анонимные источники. Покупателем драгоценного металла выступает Китай.

По оценке южнокорейского правительства, КНДР сумела накопить до двух тысяч тонн драгметалла, чья стоимость составляет по меньшей мере восемь миллиардов долларов. По сведениям собеседников агентства, Пхеньян впервые начал избавляться от драгоценного металла несколько месяцев назад. Торговля золотом может считаться индикатором плачевного состояния северокорейской экономики, полагают специалисты.

По неофициальным сведениям, Северная Корея с момента начала правления Ким Чен Ына в 2011 году никогда не занималась продажей золота. Против продажи золота выступал основатель КНДР — Ким Ир Сен.

В отношении Северной Кореи действует режим международных санкций, который затрудняет государству доступ к валюте. Осенью 2013 года была восстановлена работа промышленного парка в Кэсоне, где южнокорейские компании сотрудничают с северокорейскими представителями. Функционирование Кэсона было приостановлено весной 2013 года после роста напряженности на Корейском полуострове. Кэсон считается одной из немногочисленных возможностей для КНДР получить дополнительные средства.

ЛентаРу

 

05.09.2025.

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу

«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.

Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.

Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.

Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.

читати повністю
Реклама альбомов 300
Оцифровка пленки
Одеський центр дослідження Голокосту 300
Загружается...