22.04.2016 | Общество
Житель Великобритании выиграл в лотерею 10 миллионов фунтов стерлингов
В Великобритании победитель лотереи очень сильно удивился, когда узнал, что его выигрыш в тысячу раз больше, чем он предполагал, а именно 10 млн фунтов стерлингов.
Житель городка Форфар, 59-летний Джон Боуман, узнал об этом от своего друга, к которому пришел поделиться радостью. Друг Джона сказал ему, что он стал миллионером, посмотрев результаты лотереи в телефоне.
Отмечается, что новоиспеченный миллионер, который в молодости играл в футбол в шотландской премьер-лиге в команде Сент-Джонстон, отпраздновал свой выигрыш за кружкой пива в местном пабе. Узнав о победе в лотерее, Джон сразу же уволился с работы.
Выступая с речью на мероприятии, приуроченном к вручению призового чека, он сказал, что потратит свой выигрыш на путешествия по миру и на своих двух дочерей — Эмму и Лизу.
ИА "Росбалт"
22.04.2016 | Чрезвычайное происшествие
Последствия землетрясений в Эквадоре: 587 погибших, 155 пропавших без вести
05.09.2025.
«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу


«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.
Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.
Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.
Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.
читати повністю