20.02.2013 | Медицина
Создан радиоуправляемый мужской контрацептив
Австралийские ученые разработали мужской контрацептив, управляемый с помощью радиосигнала.
Это силиконовый клапан, который путем инъекции вводится в семенной проток. С помощью пульта дистанционного управления и радиосигнала на уникальной частоте можно регулировать створки клапана и таким образом контролировать репродуктивную функцию. Когда партнеры решат завести ребенка, врачу нужно будет с помощью пульта открыть клапан.
Прежде чем устройство смогут использовать мужчины, ему предстоит пройти ряд испытаний. Вместе с тем разработчики метода признают, что устройство нельзя будет использовать длительное время: содержащийся в семенной жидкости белок может привести к закупорке клапанов, это сделает стерилизацию необратимой.
Источник –
20.02.2013 | Криминал
20.02.2013 | Медицина
Даже небольшое количество жареного увеличивает риск рака простаты, – медики
20.02.2013 | Общество
20.02.2013 | Шоу-бизнес
20.02.2013 | Авто
20.02.2013 | Наука
05.09.2025.
«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу


«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.
Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.
Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.
Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСРвже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.
читати повністю