01.08.2011 | Спорт
Жозе Моуринью пришлось спасаться бегством
Главному тренеру мадридского "Реала" Жозе Моуринью пришлось спасаться бегством от болельщиков. Инцидент с участием Моуринью произошел 1 августа в торговом центре китайского города Гуаньчжоу.
Посетители торгового центра узнали Моуринью, после чего за тренером побежали около двухсот человек, сообщает AFP.
Португальский тренер выбежал на улицу, и через некоторое время его взяли под охрану полицейские и сотрудники службы безопасности "Реала". В торговый центр, где произошел инцидент, можно, не выходя на улицу, попасть из отеля, в котором проживают игроки и тренеры "Реала".
Мадридский клуб приехал в Китай, чтобы провести там два товарищеских матча. 3 августа "Реал" сыграет с "Гуаньчжоу Эвергранд", а 6 августа - с "Тяньцзинь Теда".
Как отмечает официальный сайт "Реала", 1 августа команда провела первую тренировку на стадионе в Гуаньчжоу. Занятие посетили около четырех тысяч местных болельщиков.
Источник —
01.08.2011 | Культура
Хелен Миррен признали обладательницей лучшего тела в шоу-бизнесе
01.08.2011 | Медицина
01.08.2011 | Чрезвычайное происшествие
К побережью Италии прибыло судно с ливийскими нелегалами и 25 трупами в трюме
01.08.2011 | Культура
Названа дата возвращения Египту артефактов из гробницы Тутанхамона
01.08.2011 | Медицина
01.08.2011 | Чрезвычайное происшествие
05.09.2025.
«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок»: в Одесі презентовано нову книгу


«Людина з кіноапаратом: одеські місця кінозйомок» – так називається нова книга, презентація якої відбулася в Одеській національній науковій бібліотеці.
Вже у самій цій назві поєднані два великі пласти дослідницької роботи: книга стала перехрестям у тривалих розвідках британського кінознавця з Оксфорду Річарда Боссонса та одеського журналіста, автора низки книжок з історії Одеси Євгена Волокіна. І – результатом їхньої спільної багаторічної роботи.
Річард Боссонс чверть століття вивчає творчість видатного режисера-документаліста Дзиґи Вертова, зокрема, – феномен його уславленої стрічки «Людина з кіноапаратом». Цей німий документальний фільм був створений на замовлення ВУФКУ (Всеукраїнського фотокіноуправління) майже сто років тому, вийшов на екрани 1929-го. В його історії були і скандали, і безумовне захоплення, і категоричне неприйняття, і забуття. А наразі він сприймається знавцями кіно як один із найголовніших маніфестів світового кіноавангарду, один із найвизначніших зразків документалістики усіх часів.
Про те ж, що являли собою ті часи, коли працювали брати Кауфмани (Дзиґа Вертов – творчий псевдонім Давида Кауфмана, а його брат Михайло – оператор фільму), нагадала на презентації її ведуча – керівниця відділу мистецтв бібліотеки Тетяна Щурова. Тодішнім митцям ще здавалося, ніби вони можуть творити відповідно до своїх революційних уявлень про розвиток мистецтва. Однак їх «вікно можливостей» у тоталітарному СРСР вже причинялося, і зовсім скоро все незвичне, модернове, новаторське жорстко вкладуть у прокрустове ложе соцреалізму, по живому рубаючи і творчість, і творців.
читати повністю